۷ گوشی برتر بازار

280360_914

 

 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در دنیای فناوری هر شرکت بزرگ برای خود مهر برنده ای دارد که نه با پنهان کردن آن بلکه با نمایش آن هم مشتریان پر و پا قرص خود را همیشه منتظر محصولات ناب می گذارد و هم همیشه حضور پررنگی در میدان رقابت با سایر شرکت ها خواهد داشت ، اما برترین تلفن های هوشمند بازار کدامند؟ همراه با ما با ۷ تلفن برتر بیشتر آشنا شوید.

280360_914

Samsung Galaxy S4

قیمت : ۱۹۹٫۹۹ دلار (۱۶ گیگا بایت) ، ۲۴۹٫۹۹ دلار (۳۲ گیگا بایت)

آخرین گل سر سبد سامسونگ در دنیای تلفن های هوشمند Galaxy S4 است ، از تغییراتی که در این تلفن هوشمند ایجاد شده می توان به بزرگتر کردن صفحه نمایش تا ۵ اینچ و استفاده از آخرین نسخه ی اندورید (اندروید ۴٫۲٫۲ ) اشاره کرد.

280361_831

LG Optimus G Pro

قیمت : به طور رسمی اعلام نشده است.

پردازنده ی ۴ هسته ای ، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت FULL-HD و دیگر ویژگی های Optimus G Pro این تلفن هوشمند را بیش از حد به Galaxy Note 2 شبیه کرده است.
وزن زیاد که مانع استفاده ی راحت از این تلفن هوشمند می شود از ایراداتی است که می توان در LG Optimus G Pro می توان اشاره کرد.

280362_760

HTC One

قیمت : ۱۹۹٫۹۹ دلار (۳۲ گیگا بایتی) ، ۲۹۹٫۹۹ دلار (۶۴ گیگا بایتی)

صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P در کنار پردازنده ی ۴ هسته ای HTC One را به یکی از بهترین اندرویدی های بازار تبدیل کرده است. اما در مقابل نبود امکان دسترسی به باتری و همچنین حذف نرم افزار هایی که به صورت پیش فرض برروی تلفن نصب شده اند از معایب HTC One به حساب می آید.

280363_977

Sony Xperia Z

قیمت : ۶۵۰ یرو ( ۲۲۰۰۰۰۰ تومان )

Sony Xperia Z ضد آب ، ضد خاک و ضد خیلی چیز های دیگر که باعث شده آقای z تبدیل به قهرمان تلفن های هوشمند شود ، اما به غیر ازاین موارد هنوز سونی به طور رسمی تصمیم به وارد کردن این شاهکار در تمام نقاط دنیا نکرده است و وعده ی به زودی را می دهد.
۱۳ مگاپیکسل دوربین ، صفحه نمایش بزرگ ۵ اینچی و همچنین پردازنده ی ۴ هسته ای از دیگر ویژگی های Xperia Z می باشد.

280364_936

Nokia Lumia 521

قیمت : ۱۷۹ دلار

۵۲۱ را می توان امضای نوکیا در سری گوشی های lumia دانست ، ویژگی های این تلفن ویندوز فونی چندان تفاوتی با رقبای اندرویدی خود ندارد.

280365_700

ZTE Grand S

قیمت : مشخص نیست.

در طول نمایشگاه CES ، اس را با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش ۵ اینج FULL HD با رزولیشن ۴۴۰ppi ، پردازنده ی ۴ هسته ای و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تولید کرده است ، ویژگی های این تلفن باعث شده تا آن را بتوان در لیست بهترین تلفن های هوشمند قرار داد.

280366_208

Huawei Ascend Mate

قیمت : ۴۳۰ دلار

گردآوری: مجله آنلاین

روزِ شادی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:31 ] [ mojtaba ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه