رويانيان:حضورم در پرسپوليس صفر درصد است

 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از آينده‌ام خبر ندارم اما حضورم در پرسپوليس حالا يا شوخي يا جدي صفر درصد است.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با دوربين خبرساز اظهار داشت: مسائلي وجود دارد که من نمي‌توانم زياد درباره آن صحبت کنم. نمي‌دانم فشار از کجاست که من را بردارند. همه مي‌گويند فشار از جايي بالاتر از وزارت ورزش است اما من مي‌گويم من چيزي نيستم. يک کارمند ساده وزارت ورزش هم مي‌تواند من را بردارد.

به گزارش فارس،وي افزود: برخي گزينه‌ها مطرح مي‌شود که من نمي‌توانم در مورد آنها صحبت کنم. ماجراي من مثل دامادي است که به خواستگاري رفته و بعد از او مي‌پرسند که وضعيتت چطور است او مي‌گويد 50 درصد عروسي من برگزار خواهد شد. سپس به او مي‌گويند چرا 50 درصد که او مي‌گويد من از عروس خانم خوشم آمده و حالا 50 درصد ديگر به ايشان بستگي دارد که من را قبول کند يا خير.

رويانيان ادامه داد: نمي‌دانم وضعيتم چه مي‌شود اما حضورم و ماندنم در پرسپوليس جدي يا شوخي صفر درصد است اما کارم را با قدرت پيش مي‌برم و همه چيز دست خداست ولي دوست دارم کساني هم درباره پرسپوليس مصاحبه کنند که به اين تيم بيايند و پس از اينکه آمدنشان قطعي شد صحبت‌هاي خود را اعلام کنند. من اجازه نمي‌دهم کوچکترين خدشه‌اي تا وقتي که هستم به پرسپوليس وارد شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:,

] [ 13:58 ] [ mojtaba ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه